Niebo w żywicy

Witajcie po przerwie. W końcu nastał dla mnie wolny weekend, więc postanowiłam troche wypocząć. I tak, w chwilach relaksu powstały drobniutkie sztyfty. Bardzo lubię delikatną biżuterię, bo pasuje do wszystkiego i nadaje się na każdą okazję.
Parę dni temu mieliśmy okazję obserwować wspaniałe zjawisko na naszym niebie jakim jest Superksiężyc. I tak natchniona owym zjawiskiem wykonałam takie to oto malutnie kolczyki gwiazdki i księżyce.





  
Są to moje pierwsze kolczyki, wykonane z żywicy i mimo kilku niedociągnięć jestem z nich zadowolona. Nawet nie sądziłam, że będę miała taką frajdę przy ich wykonywaniu.


 Niektóre, z tych sztyftów ślicznie mienią się brokatem. Uwielbiam brokat i myślę, że często będzie gościł w mojej biżuterii.
 




 Z kolei, w tych przeźroczystych uwiodło mnie to, że mają krystalicznie czystą, przeźroczystą powłokę. Ma się wręcz wrażenie, że są wykonane ze szkła. Pewnie dlatego, tak bardzo podoba mi się żywica.
A Wam jak się podobają?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Adbox

@malgorzatakarnas